SÖDRA ÖLANDS STOLTHET!
Mörbylånga Gymnastik o Idrottsförening

Medlemsinformation 2023

Mörbylånga GoIF är en förening som arbetar med bredd, det ska finnas aktiviteter eller evenemang som kan locka de flesta.

Under 2023 kommer följande aktiviteter att vara igång, Badminton, Bordtennis, Fotboll, Cirkelträning, Innebandy, Löpning, Spinning och Volleyboll.

Evenemang som vi är delaktiga i under året är bland annat Alvartrampen, Mörbylånga Blomstrar och Ler och Öland Roots.

Medlemsavgiften i Mörbylånga GoIF är 650 kr/år för en familj, 350 kr/år för aktiva och 250 kr/år för stödmedlemmar.

Träningsavgifter är följande:

Seniorer fotboll och innebandy 1000 kr per år

Ungdom fotboll 600 kr per år

Innebandy gubba/gummor 500 kr per termin

Badminton/bordtennis 500 kr per termin

Motion 500 kr per termin eller 30 kr per tillfälle.

Har man under året betalt 2000 kr i träningsavgift deltar man fritt i föreningens andra verksamheter.

De medlemmar som har angett sin e-postadress får fakturan skickad den vägen, de vi inte har e-postadresser till får sin faktura i posten eller i handen vid en aktivitet. Man betalar in till antingen Swish 1235430780 eller Bankgiro 464-5495, tänk bara på att märka upp vem betalningen är ifrån.

I samband med matcher på Skansen, i Skansenhallen eller andra evenemang i samhället brukar vår Supporterklubb ha kiosken öppen. Man kan enkelt handla med swish 1235430780 om man inte har kontanter med sig. Är man intresserad av att vara med i Supporterklubben eller att hjälpa till vid något evenemang kan man kontakta Jennifer Nilsson 0761714990 eller Moa Ohlsson 0709220010

Vi har renoverat samlingsrummet på Skansen, detta gör det möjligt att hyra lokalen vid tillfällen då det inte är match på Skansen. 500 kronor för medlemmar, 700 kronor för icke-medlemmar. Vid intresse kontakta Jennifer Nilsson 0761714990.

Är ni ett företag eller känner till ett företag som vill synas och göra reklam, då finns det möjlighet att vara med och sponsra Mörbylånga GoIF.

Kontakta Rikard Svensson 0702122339 eller Mattias Pettersson 0702406549 för mer information.

För att följa vad som sker i föreningen kan man besöka dels vår hemsida www.morbylangagoif.com eller någon av våra sociala medier, Facebook, Twitter eller Instagram. Sök på Mörbylånga Goif eller @morbylangagoif och följ oss gärna.

2023 kan man följa vårt damlag i innebandy. Hemmamatcherna spelas i Skansenhallen. Vårt damlag i fotbollen spelar i Div.4 och herrlaget spelar i Div.5. Ni är alla välkomna att komma och följa våra lag när de spelar hemma på Skansen.

Mörbylånga GoIFs styrelse 2023 ser ut enligt följande:

Ordförande - Anette Nilsson

Vice Ordförande: Louise Fransson

Kassör - Mattias Pettersson

Sekreterare - Lena Petersén

Ledamot: Marcus Nilsson

Ledamot - Sven Jansson

Ledamot - Thomas Wallgren

Ledamot - Anton Fredriksson

Ledamot - Björn Karlsson

Ni kan hitta kontaktuppgifter till alla styrelseledamöter på vår hemsida.

Välkomna till ett härligt 2023 med Mörbylånga GoIF.

Guldsponsor
Silversponsor